Gönderen Konu: termoss  (Okunma sayısı 149 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ŞEHRAYİN

  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 383
  • tuppersultanlari.com
termoss
« : 08 Aralık 2012, 22:39:10 »
yeni termos tan aldım. ha bismillah eşimin misafirleri geldi erkek grubu ona verdim
demediğini bırakmadı bana
pazardan 10 liralıklardan alsaydın emin ol daha iyiyidi dedi
bi sevemedi şu tapırı  qwe
hakket bardağa doğru salıverdinmi heryerinden akıyo :D
kapağınıda tutman gerekiyo
baya baya beni terbiye etti bu termos dedi  qwe

birşeyinimi beceremedimki acaba yaaa
Ben... Dilek tutmadim hic...
Hep dua ettim... "Ömrün Ömrüme nasip olsun diye"...

b20

  • Ziyaretçi
Ynt: termoss
« Yanıtla #1 : 09 Aralık 2012, 00:14:02 »
3 isareti var.tam hatirlamiyorum ama cayi koyarken uzerindeki isarete getirmen gerekiyor.uyemden termos alan bi bayanin evine gittgmzde termosu kullandi,memnun kaldi.bizde begendik.kapak acilmadi hic ve akitmiyor.ben eski termosu kullaniyorum kapagi takiliyor.

Çevrimdışı fisun

  • V.I.P. üye
  • *****
  • İleti: 1101
  • İstanbul-Çekmeköy
Ynt: termoss
« Yanıtla #2 : 09 Aralık 2012, 09:16:40 »
ben kullanıyorum  çok memnunum
2 adette sattım şikayet gelmedı
üç işaret var kapalı konumuna getıreceksın
ve eskı termoslar sogutuyor cayı demını bozuyordu bunlarda o yok
senınkınde bır hata olabılırmı kapagında merkezde bı göster